Blogger Template by Blogcrowds

23rd to 31st November

23, 24, 25,26,27,28,29,30hb Nov. Then masuk pulak bulan baru. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7,8 dan hari ni dah 9hb disember. lama jugak aku tak update blog. Sepanjang waktu ni, banyak jugak perkara yang menarik berlaku dalam hidup aku d KLIA.

Paling seronok, masa aku menghabiskan duit kat 'Petak Masa a.k.a Times Square'. Seingat aku kali terakhir tu on 2hb baru aku kesana. Dari pada 11 pagi pergi buat rambut bawak lah ke 6 petang. Nak buat 'braiding' je dah dekat 7 jam. Tolak waktu menunggu turn, dr jam 3 ke jam 6...lebih kurang 3 jam je buat breading kat Urban vibes. Payment mahal, tapi memuaskan. jam 11 ke jam 3, g jalan - jalan di sekitar level T.S, buat jugaklah aktiviti shopping-shopping baju walaupun tak de xtvt tu dlm list. Tak terlepas jugak shopping action figure "DoTO" a.k.a WarCRAFT! Hehehe...

Then, dh puas shoping2... Baru beredar g Pertama dengan gaya rambut baru... huhuhu. G pertama plak just nak amek back pack aku je. Hantar kat situ sejak 25hb untuk repair kerosakan yang ada! Lepas tu baru balik rumah d area KLIA. Lewat juga sampai rumah. hmm...


0 Komen Anda ? ™:

Newer Post Older Post Home