Blogger Template by Blogcrowds

Oh! Wedding!

Wedding? Wedding~ Kahwin, Perkahwinan, Main Kahwin-kahwin, Deco Kahwin? Wedding ARRANGEMENT? "kahwin" BUKAN AKU KAHWIN!

Hahaha.. yang kahwin tu, pasangan mempelai dari Pahang dan Kajang. Aku lom nak kahwin lagi. Dia orang buat majlis perkahwinan kat Sungai Selisek, Tanjung Malim, Perak. Cerita sepanjang mejelis perkahwinan... hehe. Last wedding yang aku turut serta, majlis kakak sulong aku d Rembau. It was 3 years ago. Sebelum aku menerjunkan diri ke alam pekerjaan! Now, let's get back to the wedding stories:

24th January 2009, afternoon to evening. Evening in bridal rooms!
I was busy giving a hand to Ardli. I don't have experience much on setting up the bridal room. Tapi, dek kerana semangat nak menunjukkan kat orang-orang di rumah tu bahawa aku juga bekerja dan membuat kerja...tu yang aku dok melayan ardi buat kerja tuk bilik pengantin! Hehehe... (gambar kat bilik pengantin tak de).

25th January 2009, tengah malam bawak ke pagi...

Haa... time ni, turn aku plak dok buat FRUIT CARVING. Picture time ukir buah tak de. Sebabnya, tak de sapa yang nak amik kan... Bayangkan kamera kat tangan kanan, pisau ukir sebelah kiri, akhirnya....kamera aku plak yang kena ukir! Tapi hasil untuk keesokan harinya...

Yang bawah ni adalah tugasan utama aku... Dan hasilnya... emmm... Aku suka lah nengok sebab pengantin pempuan suka kaler pink! La la la la la...



Kek ni, aku buat d tempat kerja. Asalnya, cuma 4 tier fruit cake, dengan disaluti icing kosong. Aku tak mo garnish beriya sangat. So, pagi 25th january tu, aku sibuk tumpukan pada kek ni je. Dan di bantu oleh Ardi. Semalam aku dah tolong dia, pg ni dia tolong aku plak ar... Hehehe. Itu bunga hidup tau!

Dan tibalah saat dinantikan....

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacaraa.....



.................MEMOTONG KEK!

Aku tak de dalam gambar sebab aku sibuk amik gambar guna 450D laa... Gambar ni pun aku yang shoot! Masa ni baru laaa mood dan semangat tuk buat photo-shooting tu kembali. Nanti aku taruk lagi gambar-gambar yang lain okay?!!

Apa-apa hal pun...

"Selamat pengantin Baru kepada Pasangan ni. Cantik Yong... lakinya pun hensem. Ibarat sepasang merpati la... ceh...propa je aku nih!


2 Komen Anda ? ™:

Cool la bleh buat fruti carving! Practiskan lg Man, u kno u can do! hehe

February 15, 2009 at 6:51 PM  

Ingatkan you boleh buat roti je...
#photograpy : Good Shot!
#Main Table : Good!
#Cakes Decoration : Superb!
#YOU : have a sincere smile~ LOL!
Keep a good job boy~

February 15, 2009 at 6:54 PM  

Newer Post Older Post Home