Blogger Template by Blogcrowds

Lagi Haiwan Peliharaan


Nama Penuh : Picu
Nama Samaran : PP
Bangsa : Girbil
Warganegara : Melaysia
Umur : 1 Tahun
Generasi : ke - 2
Status : Bujang
Jantina : Jantan
Asal : Cheras
Makanan kegemaran : Sayur Salad (Crispy Salad), Walnut, Kuaci Bunga,
Hobi : Mengkuis Bedding(habuk kayu), Memanjat, tidoo



Sambil mengusap perut aku yang kenyang, aku membuka fayafoks untuk menaip entry ini. ah, letih baru pulang dari bekerja. Bosan, sebab cuti/off day aku jatuh weekday. Tapi kalau x off jugak... Pengsan la aku. Hape ni? tapi takpe. Aku menghabiskan masa aku dengan melihat yutub dan membaca artikel di wikipedia. sungguh mantap. ektually, ni baru je lepas breakfast. Abang aku yang g beli breakfast tadi…ya ha ha…selamat duit lunch aku hari ni. Sebab lepas ni adalah waktu tidur aku. Petang, ada exam di tempat kerja aku. Exam! Exam! Exam! Sakit otak aku mikirkan menda ni. Sebabnya, aku x buat revision langsung. Kalau staff-staff laen tu, siap bawak 'toyol' lagi. Tensen aku nengokkan sikap orang lain. Sambil-sambil aku taip entry ni, aku masih melayan lagi si PP yang dok main dalam akuarium yang rege nya rm19.00. Minggu-minggu depan, aku bercadang nak bina house yang lebih besar untuk si PP nih. Dan, kalau ada rezeki lebih; aku nak mating kan dia dengan sekor Girbil betina yang berkaler putih. Pasti mereka akan menerima cahaye mata berbulu itam putih, atau putih kesemuanya, atau itam keseluruhannya. kalau aku nak tri-color, buleh tak? coklat, putih dan hitam... Macamana kalau aku bagi yang sekor ni 2 bini. Satu Putih dan satu lagi coklat. Haha... finally, pasti dapat kembar! Sebabnya, Girbil aku ni aktif(kuat main).
"Setahun yang sudah, selepas kelahiran si PP ini... Selepas si Ibu memotong tali pusat (gumpalan darah) after dia besalin, bapaknya terus kong-ket ibunya lagi... lorrr... ter-peranjat gak aku sebab dia main depan mata aku tanpa segan silu. Bayangkan ; setelah sekian lama menahan nafsu. Just right after new-born itu...terus di-talanya si ibu....".
Emph...nafsu binatang sungguh. Kekoseran aku! Mujurlah kita ni tak begitu, kan? Tapi, macamana pula kes-kes rogol bapak rogol anak, anak rogol bapak, eh, ada ke kes cam ni? Siapakah yang bersalah? .....callo bette!

0 Komen Anda ? ™:

Newer Post Older Post Home